Monday, April 22, 2013

hey people!

hello.. hari ni baru aku start buat DMO (Daily method operation) which is walk and talk. dapat la timbang sorang mak cik ni. tapi x dapat close pun. pastu aku bagi flyers kat akak2 kat kedau, and dorang reluctant nak bg nombor phone. hey! hello, I nak bantu u dgn produk dari syarikat yg dah 33 tahun kat dunia, lebih 70 juta customer dah berjaya dpt result postive, then kau x percaya lagi? apa pun product kau ambi, tapi x consistent, mmg TAK la kau nak dapat hasil, pegi buat liposuction lagi bagoss! 
emm...  it's ok no problem. actually nak try practice talk, nak bina attitude, nak rasa condfident, nak itu dan ini, yes! all in HERBALIFE! amazing! Alhamdulillah.Pernah satu ketika aku rasa menyesal Aisyah x kenal kan aku dgn HERBALIFE ni. seriously, kalau korang x nak join utk bisnes or mkn produk pun, any event yg HERBALIFE buat its really reallly a life's changing event. lepas walk and talk ni, baru la aku tahu kat mna kelemahan aku. which aree.. ish bnyak ni, 
1) i have not enough confident

2) x cukup ilmu nak disampaikan kat org (kena dtg event selalu)
3) aku malas nak ckp bnyak kat org yg mmg degil,; malas nak pujuk2, x nak sudah! but then i realise, dorang ni lah patut dibantu habis- habisan sebab attitude dorang, dorang ego x nak berubah, berada di comfort zone sgt, which is bad kalau anak2 pandang. well, nnt kita ulas lagi kat post lain ye.

4) etc
5) hahaha!

Tapi.. paling penting, aku tahu, apa yg aku perlukan skg adalah attitude, dari attitude datang nye aura, aura yg boleh menarik org kat kita, tanpa kita pergi kat org tu, yes! itu yg aku nak! ;D


"WE ARE PERSONAL WELLNESS COACH, NOT A SALESMAN"

mencari mereka yg serius nak turun berat badan, yg tidak ego utk belajar
yes! you! :D


""Life is not just the passing of time. Life is the collection of experiences and their intensity.


No comments:

Post a Comment