Monday, April 22, 2013

mama and abah

Now I am already 22y/o. still study. still have parents.aku rasa sedih kalau x dapat bagi apa2 yg dorang teringin. aku rasa mcm "ish! malu, dah besar tapi x boleh bg apa2" walau pun korang fikir, relax la dulu, kau kan belajar lagi, dorang paham. yes! maybe parents paham, tapi kita tahu ke sampai bila hayat dorang, sempat ke kita. think ppl! think! up until now, aku x boleh nak bg shake free pun kat dorang, and kalau aku suruh dorang beli pun, dorang x mampu, ye laa. kami ni bukan family makan gaji, abah and mama ada bisnes dorang masing2. bisnes kan kadang2 ada untung rugi, haha! aku paham tu. tapi aku rasa tu bukan alasan. *walaupun parents, aku x buyers ok.. hehe* actually dorang masih x sedar tentang pentingnya kesihatan. kesihatan yg x ternilai dgn wang ringgit. yup! it;s true. rasalah sakit kalau syg sgt duit tu. last2 duit tu kat bill hospital jugak. lets prevent dear :D.
so berbalik kat mak ayah aku tadi.. memandangkan dorang x punye kesedaran lagi, or maybe aku x cukup pandai nak mengutarakan tentang kesihatan ni.. why not aku belanja dorang START NOW PACK herbalife ni? tapi skg aku tgh struggle nak pegi BANGKOK yaw! first time naik flight! hhehe.. may ALLAH ease everything! :D 





"We must learn to apply all that we know so that we can attract all that we want."

"Formal education will make you a living; self-education will make you a fortune."


No comments:

Post a Comment